[et_pb_section bb_built=”1″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”3.0.106″ background_layout=”light”]

Leveringstid 
Topp Rengøring sørger for levering med GLS til den ønskede leveringsadresse.

Dette sker normalt senest 7 dage efter ordreafgivelse (helligdage undtaget.) Hvis en vare er udsolgt, bedes du venligst genbestille varen.

Fragt og gebyrer

Der pålægges fragt og ekspeditionsgebyr på ordrer med varekøb under 700 kr.
Fragt- og gebyromkostninger er 65 kr. inkl. moms.

 

Levering & Porto

Vi leverer i hele Danmark. Forsendelsen sendes med GLS
Forsendelser til udlandet pålægges fragt ifølge Post Nords aktuelle priser. Før vi sender pakken vil vi oplyse om forsendelsesprisen og bede dig om at gå ind på vores hjemmeside og betale, inden afsendelse.
Reklamation & Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Husk derfor at varen skal være i original emballage og at vi ikke refunderer penge for trykkede æsker osv.

Topp Rengøring yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven (dette gælder dog ikke fødevarer), omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles pr. telefon el. mail til Topp Rengøring indenfor 7 dage efter modtagelse. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Ved fejl, mangler eller eventuelt udebleven leverance bedes henvendelse rettet til:

Topp Rengøring
Byhøjvej 7, Hyllerup
4200 Slagelse

Telefon : 40415046
Email: kontakt@topprengoring.dk

Fyldestgørende informationer bedes følge pakken – Navn, eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

 

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Topp Rengøring har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Generelt
Alle priser og tilbud er uden obligo.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]